Ervaringen Internetbestellingen.

Bedoeling is om persoonlijke ervaringen openbaar te maken van Internet-bestellingen.
Uiteraard met weerwoord en bijbehorende email-conversaties op aanvraag.

Ik zal in de toekomst ook diverse categoriën gaan aanmaken.
Ook de mogelijkheid om te reageren zal tot de mogelijkheid behoren.

Nummer Website(s) Merk Wat Waarom Datum
6 123inkt.nl
hp.com
HP7510 Zwart wordt niet meer uitgeprint Reden was onduidelijk. Contact met HP leverde niets op. Garantie was verlopen. 17-01-2018

Oplossing:

Contact gehad met technische dienst van HP. Printerkop kapot, moet vervangen worden en dat moet via andere leverancier. Via 123inkt.nl eerst reinigingscartridge aangeschaft, werkte niet, na klacht nieuwe ontvangen. Werkte ook niet. Gezocht en gevonden bij 123inkt nieuwe printkop voor HP7510. Er was geen foto beschikbaar in website. Aangeschaft en geïnstalleerd inclusief verplichte nieuwe cartridges. Geen verbetering, na klacht weer nieuwe printkop ontvangen. Werkte ook niet. Volgens technische dienst van HP moet bij een nieuwe printkop ook starterscartrigdes geleverd worden anders is de kop waardeloos. Deze starterscartridges hadden bewaard moeten worden. Nergens iets van te lezen. Doorgegeven aan 123inkt. 123inkt heeft contact gehad met HP. Setupcartridges blijken niet nodig bij deze printer. Waarschijnlijk contacten kapot en dat is niet te repareren. 7 februari 2018.

5 lidl.nl Meradison Dekbedovertrek
2,2 bij 2,4 m
Thuis bij het uitpakken bleken er geen twee maar één sloop in te zitten. 29-12-2017

Oplossing:

Per brief hebben ze laten weten dat ze geen losse sloop konden leveren.

4

budgetland.nl
contact: Eric
edco.nl (Grundig)
contact: Roel

Grundig Knoopcel
AG13
b.before:
10-2021
72 knoopcellen besteld, 4 daarvan waren vol, anderen bijna leeg: rest 10% of 20%.
Ook zijn er inmiddels 24 knoopcellen ontploft.
16-12-2017

Oplossing:

Ontplofte knoopcellen retour voor onderzoek 29 dec.'17. Eindelijk bericht 26 jan'18 na mijn aandringend mailtje. Probleem lag niet bij de batterijen, maar er kon ook niet uitgelegd worden waaraan dan wel. Voorstel was om nieuwe batterijen te sturen. Maar ik ben niet gek.

3 trendparts.nl
contact: Jurriaan
Galaxy
S4
Camera
Rear
Besteld en betaald 10-12-2017. Geleverd met beschadigde lens in de verpakking, was niet te zien vóór het openen van wit plastic zakje aan een kant doorschijnend. 15-12-2017

Oplossing:

Er is beloofd volgende week een nieuwe te sturen. Beschadigde camera hoeft niet retour.
28 december 2017 nieuwe camera ontvangen, gemonteerd en het werkt weer.

2 deechteschoenmaker.nl
contact: Anneke
geen Riemgesp Besteld koperkleurig en 40mm breed, zoals aan te geven was in website en ook vermeldt op de factuur, betaalt via Ideal, ontvangen messingkleurige gesp. Deze keuzemogelijkheid was niet aangegeven in website. 28-11-2017

Oplossing:

Ontvangen bronskleurige gesp van 35mm zonder verdere onkosten. Messingkleurige gesp hoefde niet retour. In verband met de maat 35mm weer contact gezocht. Hierna ontvangen 2 extra gespen van 40mm.

1 superzaklamp.nl
metem.eu
Heider zaklamp Besteld en betaald, geen levering na een maand, telefonisch niet bereikbaar (2 telefoonnummers) om administratieve reden, geen antwoord op verstuurde mails naar verschillende inter- en nationale emailadressen. 24-11-2017
Oplossing: geen